Koszyk Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Serwis

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Kontakt

  • PHU MAXX Robert Garbaciak
    Krakowska 40
    97-500 Radomsko
    NIP: 772-130-51-47
  • E-mail:sklep@mars-md.pl
  • Telefon501 537 391
    517 181 629
  • Fax(44) 6830173
  • Godziny działania sklepucodziennie 8.30 - 15.30

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Katalog on-line

Serwis

Zakupione w sklepie mars-md.pl przedmioty są objęte gwarancją producenta. Gwarancja jest realizowana po przez sklep mars-md.pl.
Zasady postępowania w przypadku stwierdzenia usterki:
1. Skontaktuj się ze mną ( tel. 501 537 391, infolinia) w godzinach pracy sklepu.
2. Opisz problem na kartce w czytelny i prosty sposób, dołącz swoje dane kontaktowe koniecznie nr telefonu oraz swój adres na który odeślemy produkt.
3. Prześlij produkt wraz z opisem usterki oraz dokumentami potwierdzającymi ochronę gwarancyjną pod adres mars-md.pl ul.Krakowska 40, 97-500 Radomsko.
4. Czas naprawy jest uzależniony od rodzaju usterki oraz dostępności części zamiennych, do 30 dni.
Przesłany przedmiot musi być wolny od zanieczyszczeń, osłon, taśm itp. w przeciwnym wypadku czas naprawy znacznie się wydłuży, w skrajnych przypadkach może nastąpić odmowa realizacji gwarancji i odesłanie produktu na koszt właściciela.
Producent, udzielając gwarancji na cewki jednocześnie nie wymaga stosowania osłon.

 W ramach gwarancji bezpłatnej naprawy / wymiany produktu w momencie awarii spowodowanych z winy producenta
    
Okres gwarancji na cewce - 2 lata od daty zakupu produktu;
    
Okres gwarancji na wykrywacz metalu MarsMD pointer - 2 lata od daty zakupu produktu.
    
Gwarancja jest ważna tylko wtedy, gdy produkt posiada prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną, wskazany model, numer seryjny produktu, datę zakupu i potwierdzenie zakupu.

MarsMD zastrzega sobie prawo do odstąpienia od gwarancji produktu w przypadku:

    
brak karty gwarancyjnej;
    
poprawek w karcie gwarancyjnej;
    
niespójność numery seryjne numery produktów określonych w karcie gwarancyjnej;
    
mechaniczne uszkodzenie w postaci pęknięcia, ślady ciosów;
    
obecność chemicznego, termicznego uszkodzenia;
   
brak numeru seryjnego na produkcie;
    
Produkty rozmontowane lub naprawione.


W ramach gwarancji dostarczenie przedmiotu (po uprzednim kontakcie telefonicznym) odbywa się na koszt nadawcy. Przesyłka zwrotna na koszt serwisu. Jeśli usterka nie podlega ochronie gwarancyjnej przesyłka zwrotna na koszt właściciela.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl - Realizacja - Daniel Dróżdż Wszelkie prawa zastrzeżone mars-md.pl